Festius a Maials

 Jo les 8.30h me axecat, des de 9.00h he ant cmprat una barrs de pa, i des de 10.00h he ant buscar el dirari esport. Des de 10.30h a 11.30h ant passejar amb la Brisca  des de 2,01km.11.30 a 12.30h he ant passejar amb la Brisca  i he fet 7,49km. 

I des  de 14.00h a 16.00h he ant passejar  a la Brisca ; he fet 9,03km, i per la nit anire passejar la Brisca  des de 19.00h a 21.00h i he fet 10.25km . I estat molt cansada , de tant passejar i jo tambe estic cansada tambe . 

 




                    
 I ara miro tv3 BAR 2 VS 0 UDG  , miro un partir de femeni de futbol  avere qui guanyara . I ara la Brisca  estar descansar  una estona. 


Ara estar dormint perque estar molt  cansada de calor i  tambe  estar refredada 



Comentarios

Entradas populares de este blog

Passseig pel poble de Maials

PLATJA DE SALOU I CAMBRILS 2021